Kontakt

Galeria

Witamy w dziale galeria

(Milikowice) Festyn
Przy zaskakująco pięknej pogodzie i w październikowym słoneczku Gąsieniczki i Motylki zaprezentowały  kilka piosenek . Rodzice z dumą mogli podziwiać swoje pociechy na scenie w roli „głodnych bocianów” i „przestraszonych żabek” w piosence „Jesteśmy żaby”. Dzieci nagrodzone zostały gromkimi brawami i szerokimi uśmiechami całej widowni. To jednak nie wszystko, nasze zdolne maluszki własnoręcznie, przy niewielkiej pomocy swoich pań upiekły na festyn pyszne ciasteczka, które rozeszły się wśród biesiadników w kilka chwil. To była dla wszystkich miło spędzona niedziela.

(FRAJDA i Milikowice) Przedszkolaki na szlaku

27 dzień września przywitał nas piękną, słoneczną pogodą- wymarzoną na piesze wędrówki., Wyposażeni w plecaki i wygodne buty, podekscytowani wsiadaliśmy do autokaru, który zawiózł nas na przełęcz Tąpadła u podnóża góry Ślęzy. Na miejscu podzieliliśmy się na dwie grupy: grupę poszukiwaczy skarbów oraz grupę dzielnych piechurów.

Na polanie u stóp Ślęży, młodsze dzieci podniosły każdy kamyk, przeczesały każdą trawkę, aby w końcu odnaleźć skrzynię pełną słodkich skarbów.

Starszaki w tym czasie ruszyły zdobywać szczyt. Droga nie była łatwa, cała usłana kamieniami. Tym większa była satysfakcja kiedy znaleźliśmy się na szczycie. Jeszcze tylko pamiątkowe zdjęcie z misiem, którego obowiązkowo należało dotknąć, aby zgodnie z podaniem powrócić w to piękne miejsce. Dzielni piechurzy otrzymali też pocztówki z widokiem Ślęży i okolic.

(Milikowice) Pozegnanie Motyli

Ostatniego dnia czerwca pożegnaliśmy w naszym przedszkolu 6-latki z grupy „Motyli”. Na uroczystości pojawili się Sołtys Milikowic  i przedstawiciele Rady Sołeckiej, wszyscy pracownicy przedszkola,  a przede wszystkim rodzice dzieci, z którymi przyszedł czas się pożegnać. Wychowawca starszej grupy – Pani Agnieszka nie kryła łez wzruszenia, przez 10 wspólnych miesięcy sporo się wydarzyło, wszyscy bardzo się ze sobą zżyli i żal było  tak szybko się  rozstawać.

Ostatnim przedszkolnym występem dzieci podziękowały wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób byli związani z przedszkolem. Na koniec z dumą odbierały dyplomy i gratulacje od nauczycieli i Pana Sołtysa. Po wakacjach rozpoczną nową przygodę – ze szkołą. Życzymy wszystkim szkolnych sukcesów!

(FRAJDA) 21 Marca
Witamy 21 marca powitaliśmy w naszym przedszkolu wiosnę.
Dzieci wraz z paniami napracowały się przy tworzeniu Marzanny, którą później pożegnaliśmy. Emocji było co nie miara.
(FRAJDA) Odwiedziny w Miejskiej Bibliotece Publicznej
15 kwietnia udaliśmy sie do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świdnicy. Był to nasz pomysł na uczczenie Swiatowego Dnia Książki, jaki ma miejsce w kwietniu.
Dzieci z wielkim zainteresowaniem zwiedzały dział dziecięcy biblioteki. Szukały nawet Molika, który ukrył się gdzieś między ksiązkami. Molik okazał się dużym, puchatym, fioletowym, miłym stworzonkiem:) Na koniec wizyty przedszkolaki pobawiły się na małym placyku zabaw; który znajduje się na terenie działu dzieciecego biblioteki.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.